Week 3 in Kufstein - Reisverslag uit Kufstein, Oostenrijk van meline93 - WaarBenJij.nu Week 3 in Kufstein - Reisverslag uit Kufstein, Oostenrijk van meline93 - WaarBenJij.nu

Week 3 in Kufstein

Door: Meline

Blijf op de hoogte en volg

04 Oktober 2014 | Oostenrijk, Kufstein

Hallo iedereen!

Volgens mij wordt het weer eens tijd dat jullie iets van mij horen.. Er gebeurd hier zoveel dat het lijkt alsof ik hier al jaren woon. Laat ik beginnen met de week van 22 oktober. De week begon geweldig. Christa kwam onverwacht langs en ging met ons mee naar Oktoberfest. Ik denk dat Oktoberfest met geen woord te omschrijven is. Het is een gigantisch terrein vol met attracties en de beroemde tenten waarin het bier wordt geschonken. Ik zeg tent, maar 1 tent is groter dan een voetbalveld. Wij waren erg vroeg, waardoor wij zonder probleem een eigen tafel konden veroveren. Het was een groot feest waar iedere onbekende opeens je beste vriend lijkt, erg gezellig dus!

Eind die week moest ik er toch eindelijk aan geloven. De introductie. Het was vooral zitten en luisteren, wat ik persoonlijk erg saai vond, maar het doel is bereikt: Ik heb mijn vakken gekozen. Ik heb zelfs 37 credits gekozen, terwijl ik er maar 30 nodig heb.. Ach wie weet gaat het nog van pas komen. De manier van lesgeven is hier hetzelfde als aan de HHS, dus op dat gebied is er niet veel veranderd. Wat hier wel anders is, is dat een les van 5uur lang heel normaal is en er savonds en in het weekend ook lessen gegeven worden. Aangezien ik de concentratie boog van een demente eekhoorn heb is dit niet ideaal.

Nu over naar leuke dingen! Wat op dit moment als een rode draad door mijn leven loopt is mijn relatie met Graeme. Ik ben zo gelukkig! Vorig weekend waren wij een week bij elkaar en zijn wij samen naar Salzburg geweest. Het was een heerlijk ontspannen weekend met 25 graden en zon, ideaal dus. Ik wil niet al te zoetsappig overkomen, maar we passen zo goed bij elkaar! Het lijkt alsof wij elkaar al jaren kennen. Ik ben totaal niet romantisch ingesteld, maar ik denk dat je wel voelt wanneer je de ware hebt ontmoet.
Naast school en het dagelijks leven ben ik ook druk met andere dingen. Deze week ben ik met Iva naar Yoga gegaan. Dit was erg leuk! Volgende week gaan we weer en gaan we ook naar een kickboxles. Binnen no time na aankomst hadden wij met een man of 5 een hechte groep gevormd waarmee we veel dingen ondernemen, waaronder deze lessen. Ook was er deze week een begin van het jaar feest, waarbij het erg leuk was om veel internationale studenten te ontmoeten.

Ik denk dat dit wel de highlights waren.. Tot de volgende keer!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Kufstein

Uitwisseling Kufstein

-

Recente Reisverslagen:

17 November 2014

Up to date! De afgelopen maand

17 November 2014

Oeps! Verslag van meer dan drie weken geleden

04 Oktober 2014

Week 3 in Kufstein

21 September 2014

Het leven in Kufstein

17 September 2014

Mijn eerste dag

Actief sinds 18 Juli 2014
Verslag gelezen: 259
Totaal aantal bezoekers 3471

Voorgaande reizen:

16 September 2014 - 16 Februari 2015

Uitwisseling Kufstein

Landen bezocht: