Oeps! Verslag van meer dan drie weken geleden - Reisverslag uit Kufstein, Oostenrijk van meline93 - WaarBenJij.nu Oeps! Verslag van meer dan drie weken geleden - Reisverslag uit Kufstein, Oostenrijk van meline93 - WaarBenJij.nu

Oeps! Verslag van meer dan drie weken geleden

Blijf op de hoogte en volg

17 November 2014 | Oostenrijk, Kufstein

Hallo iedereen,

Graag wil ik beginnen met: SorrySorrySorry! Iets meer dan drie weken geleden had ik braaf een verslag geschreven. Helaas stopte het daar en heb ik er nooit meer aan gedacht het verslag online te zetten. Bij deze krijgen jullie van mij dus twee verslagen, beginnend met deze van drie weken geleden:

Eind vorige week was ik officieel een maand in Kufstein, en wat heb ik in de tussentijd veel meegemaakt zeg! Vorige week zijn Graeme en ik perongeluk gaan hiken. Het was een mooie dag dus wij wilden een rustige boswandeling maken naar een restaurantje ongeveer 30 minuten bj mijn apartement vandaan. Halverwege kwamen wij een klein pad tegen dat een beetje naar boven liep en wij dachten: Waarom ook niet, laten we eens kijken wat daar te zien is. De 20 minuten die daarop volgde, liepen wij via het pad naar boven. Het was eigenlijk geen officieel pad, dus wanneer ik zeg 'lopen' bedoel ik 'klimmen'. Toen wij eindelijk bij het officiele hikingpad aankwamen, hebben we dat Maar verder gevolgd naar boven. Het was behoorlijk zwaar, maar erg mooi! Bovenaan was een restaurant/Hotel waar wij als beloning heerlijk Oostenrijks gegeten hebben.

Een paar dagen later had Graeme, samen met een paar andere jongens die wij kennen, voetbaltraining. Samen met een paar meiden (en wat wijn/drankjes) ben ik wezen kijken. Van het voetbal hebben we weinig gezien, maar het was supergezellig! Daarna yijn wij met een andere groep naar een bar geweest waar wij pool speelde en pizza gegeten hebben. Samengevat was het een erg gezellige avond.

De vrijdag daarop zijn we naar een ijshockey wedstrijd geweest. Wie had gedacht dat Kufstein een heus ijshockeyteam had?! Binnen onze groep van ongeveer 12 Personen waren er maar twee die het vaken gezien hadden. Omdat dus bijna niemand de regels kende was het extra interessant en leuk om er samen wijs uit te worden.

Het weekend daarna waren Graeme en ik een maand bij elkaar en yijn wij samen twee dagen naar München gegaan. Het was een super weekend!! Wij hebben ontzettend veel gezien en gedaan, waronder de oudste brouwerij van Duitsland bezocht, het Hardrock cafe en de dierentuin (!!). Iedereen die mij een beetje kent weet hoe gelukkig die dingen mij maken! Vlak voordat wij naar huis gingen zijn wij gestopt bij een Ierse bar waar wij even snel gegeten hebben en Graeme zijn Newcastle bier kon drinken :)

Dit was het tot zover, het volgende verslag van de afgelopen maand volgt snel!

XXXX


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Kufstein

Uitwisseling Kufstein

-

Recente Reisverslagen:

17 November 2014

Up to date! De afgelopen maand

17 November 2014

Oeps! Verslag van meer dan drie weken geleden

04 Oktober 2014

Week 3 in Kufstein

21 September 2014

Het leven in Kufstein

17 September 2014

Mijn eerste dag

Actief sinds 18 Juli 2014
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 3467

Voorgaande reizen:

16 September 2014 - 16 Februari 2015

Uitwisseling Kufstein

Landen bezocht: